Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie

Garantie


Heb ik garantie op mijn product?

Natuurlijk heeft u garantie. DYMO heeft goede garantievoorwaarden. We geven een kort overzicht van de voorwaarden. Omdat de voorwaarden echter per land kunnen verschillen, verwijzen we u voor de volledige informatie graag door naar de DYMO-website voor jouw land. Deze kunt u vinden via de DYMO.com-site. 

  • Alle DYMO LabelWriters, DYMO LabelManagers, DYMO (post)weegschalen hebben 2 jaar garantie. Door je apparaat te registreren bij DYMO ontvangt u 1 jaar extra garantie, de 2+1-regel. Deze garantieverlenging geldt niet voor de pakketweegschalen S50, S100 en S180.
  • Alle Rhino labelmakers hebben 1 jaar garantie. Door uw apparaat te registreren bij DYMO ontvangt u 1 jaar extra garantie, de 1+1 regel.

Kan ik mijn bestelde producten retourneren?

U kunt bij ons gekochte producten, onder bepaalde voorwaarden, retourneren. Voor alle producten geldt, alleen in originele en onaangetaste staat en in originele onbeschadigde verpakking. Indien uw bestelling bij levering in slechte of kapotte staat is ontvangen en u aanspraak wilt maken op garantie, dient u ons hiervan per e-mail op de hoogte te stellen. Doe dit binnen 2 werkdagen na levering en schrijf ons over het probleem of de schade onder vermelding van ons ordernummer en indien mogelijk met foto's van de schade of het probleem. Wij informeren u over de verdere procedures.

Ontvang ik automatisch een nieuw product na het retourneren?

Nee, wanneer u een product retourneert, krijgt u niet automatisch een vervangend product. Zodra wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen, vervalt de betalingsverplichting voor dit artikel of wordt de waarde van het artikel zo snel mogelijk aan u terugbetaald. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen als u een nieuw artikel wilt.

Wat te doen als mijn product niet goed functioneert?

Op de meeste vragen vindt u de antwoorden in de handleiding van het product. In veel gevallen kunt u de informatie ook vinden op de website van DYMO. Daarnaast kunt u altijd contact opnemen met de helpdesk van DYMO in uw land via dymo.com. Zij zijn de eerste hulplijn wanneer u technische ondersteuning nodig heeft voor uw Dymo product. Indien zij u niet kunnen helpen, kunnen wij altijd proberen u te helpen via onze eigen klantenservice. Wanneer een product incompleet is of een onderdeel kapot is, ontvangen wij graag 1 of meerdere foto's per e-mail waarmee wij contact kunnen opnemen met de leverancier en kunnen laten zien waar het om gaat.

Worden er kosten in rekening gebracht wanneer er sprake is van garantie of retour of wanneer de bestelling wordt geannuleerd?

Indien uw product nog niet door ons is verzonden en u de bestelling wilt annuleren, brengen wij u geen kosten in rekening. Als de bestelling al is verzonden, brengen we de verzendkosten beide kanten op in rekening.


LET OP: De garantie is op basis van Carry-In.

Dus: in geval van garantie stuurt u het artikel, indien hierom door DYMO of ons wordt gevraagd, naar het juiste adres van DYMO. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening indien DYMO in uw regio geen gratis postadres aanbiedt. Zelf een product retourneren is ook mogelijk, maak hiervoor een afspraak via ons contactformulier (zie hieronder) of per telefoon.

Indien er direct bij ontvangst van het product schade is (een zogenaamde DOA - Dead On Arrival) zijn de kosten voor het retourneren uiteraard voor onze rekening. Evenals de kosten voor het verzenden van een vervangend artikel.

Contact
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacybeleid en Gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing.
Privacy*